Complicated*

(bild från discot, jag o petro<3)
Hemma från disco! <3
Det var ju skit sköjj. Förutom några delar. Men roligt var det! Var med Petro hela tiden <3 Älskar dig Petronella. BFF 4-ever! <3333
Iaf, på discot så var det ett band som kom o spelade. Han som spelade trummor är min kusin. Hahah, kul asså!
Imorgon så ska jag gå upp kl 06.15 ! PÅ MORGONEN! Ska ha innebandy match i Tidaholm. Önska oss lycka till! <3
Nu sitter jag och bränner en skiva tills imorgon. Borde nog lägga mig nu om jag ska klara av att gå upp. Kl är 00.17 just nu.
Om en vecka så är det adventskonsert på skolan. Jag och Emma ska sjunga duett! PINIT!
Och om 2 veckor så åker jag till Thailand! Gött, fast ändå inte. Kommer att sakna Petro sjuuukkktt mycket!! Hur ska jag klara mig`? Vi får la msn:a.
SKa dra nu ses! / evsvensson :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0