Silent Night*


Hellu! Det var ganska länge sen jag skrev ett inlägg. Men strunt sak samma. Jag skriver ett nu. Idag så var det spanska ugen. Det var så mycket snö så att vi skunde inte cykla elr gå till dalängen. Min mamma kunde skjutsa mig, Petro, Elise, Tomke o Alva. Dom andra fick oxå skjuts. Fast inte alla. Några valde att cykla. Så dom kom typ 10 min försent hem ifrån spanskan. För dom fick gå med cykeln. Jenny, Alva J o Albin skulle ta bussen. Så dom gick upp dit o väntade på den. Men den kom aldrig för den var tydligen inställd! Så dom kunde inte komma till dalängen. Fast vi gjorde ingenting förutom att se på film :) 2 st grupper såg på mupparna. Och dom 2 andra grupperna (jag) fick se på beethoven. Haha, det var spanskt tal o svensk text. Fattade nada, för det ända jag kunde tänka på var deras uttal! Iaf måste göra läxa nu, ses ! / evsvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0