That should be me*


Yay! Äntligen har Justin Biebers ny skiva kommit till spotify! Ska köpa skivan så att jag har den till Thailand :D<3 Älskar den skivan, lyssnar på den varenda minut! Lyssnar på "that should be me - Acoustic Version" just nu :)
Idag har jag varit på stan. Skulle köpa ett par nya skor, men vi hittade inga. Ska åka till skövde på måndag eller någonting istället. Fast istället för ett par skor idag så blev det ett svart grafitti nagellack och färg till mit hår :)
Har nyss kommit hem från mormor o morfar. Vi har gjort struvor. Åt så många så jag har såååå ont i magen nu!! Det gör skit ont! När vi skulle åka hem så kändes det nästan som om att jag skulle spy. Så måste nu lägga mig för att vila magen....
Peace / evsvensson

Kommentarer
Postat av: julle

Hej, haft en bra dag? :)

2010-11-26 @ 19:05:27
URL: http://jjulleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0