Born This Way*

Hej alla bloggläsare! I natt sov jag i 13 timmar :O Jag la mig kl 12 och vaknade kl 13. Idag har jag varit med Alicia Skantze. Vi har fortsatt lite på våran fan video "one time" med Justin Bieber. Lägger upp den på bloggen när den är klar. Sen åkte hon på konståks träning till kl 7 ungefär. Sen kom hon tillbaka och då såg vi på "letters to Juliet". En grymt bra film. I förgås så var jag med bästa Gabriella Pasagic. Vi åkte till McDonalds sen gick vi lite på stan. Då träffade vi Vallentina Yuksel (Y). Sen tog vi bussen hem till mig och satte oss vid datorn. Vi hade köpt godia på stan. Så vi satte på "systrar i jeans andra sommaren" och åt godiset. Sen så gick vi till datorn igen och gjorde en blogg.
http://wearewhoweare.blogg.se/
Kolla in den ;) Sen så var vi så trötta så att vi gick o la oss.
Nästa dag (igår) så hann vi bara sätta oss vid datorn sen var Gabriella tvungen att åka :/ Sen hela den dagen hade jag tråkigt för att hon inte var med mig! Aja, imorgon vet jag inte vad jag ska göra, jag tror jag ska ringa Petronella! :DD
Ses! <3
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0