Dag 5 - Favorit sport


Min favorit sport är innebandy. Det började med att min syster spelade i det och pappa var tränare. Jag tyckte det värkade kul så jag testade på en träning. Jag tyckte det var kul och sa att Alicia Skantze borde börja. Hon gjorde det. Sen slutade Alicia, Emma Svensson började istället. Sen började Mathilda Fors Wallander. Sen slutade hon för att hon inte hann med innebandyn, för att hon går i dans oxå. Sen började Tomke Schilling. Så nu är det jag, Emma o Tomke från min klass som går. Jag vet inte hur liten jag var när jag började, men jag var liten! Jag var alltid forward då. Men nu är jag Målvakt. Hahaha, ser helt störd ut på bilden!

På bilden ä det: Tyra, Mathilda, Maria, Tomke, emma, Felicia, Julia
Maja, Kajsa, Ellen, Alva, Cornelia, Märta   
Evelina (jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0