Grenade*

Hej! Igår var det innebandy match. Det gick faktiskt ganska bra, även fast vi förlorade. Vi förlorade med 4-1 mot Lockerud. Förra gången vi spelade mot dom så förlorade vi med 15-1 ! :O Så vi var vädigt bra. Sen så åkte jag till MAriestad med mamma och pappa och kollade på en ny soffa. Men vi köpte ingenting. På vägen hem från Mariestad så hämtade vi upp Emma Svensson, för vi skulle sova över. Så vi åkte hem till mig och satte oss lite vid datorn. Sen blev det melodifestivalen. Inget speciellt. Sen tittade vi på filmen "I rymden finns det inga känslor". Hahah, den var rolig. Ett tips är att se på den! :D Sen så började vi på en musik video som jag lägger upp på bloggen när den är klar. Idag så åkte vi till Skövde och kollade på soffa där istället med hela familjen. Då köpte vi en. Sen blev det att vi åkte och firade min farfar. Och sen hem. Imorgon blire skola. Inte kul. Jag kommer inte klara av att vakna kl halv 7!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0