Overboard*

Tjena! Nu sitter jag i mitt rum o är jätte nervös! Ska snart åka till den dära uttagningen för musik profil! Och jag vet knappt inte vad jag ska sjunga för mamma gnäller på att jag inte kommer att klara av o sjunga dom låtarna som jag har valt! -.- Men nu ska jag inte lyssna på henne längre. I alla fall, idag i skolan så har vi typinte gjort något.Vi hade idrott, men jag var inte med för jag har ont i halsen. fortfarande. Idag i biblioteket så satt jag brevid Tomke och mitt emot oss satt Christoffer och Linus. Jag började riva loss lite små suddi bitar från mitt sudd o la det på borted (för att jag hade trök). Sen tittade jag upp på Coffe o Linus som satt o läste, jag tog upp en liten suddi bit och kastade på dom, sen så kaste jag och Tomke alla som fanns. Det var ganska många! Dom tittade på oss och skrattade, jag o tomke skrattade mer (: Sen så kastade dom tillbaks alla ppå oss, och sen fortsatte vi så tills lektionen var slut, då var vi tvungna att ta upp alla sudd, det var inte lite jobbig! Men kul ;D
Måste nu sluta blogga och börja träna ses hejdå!! <3 ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0