To Be With You*


Länge sen jag bloggade, jag vet. Men jag haft mycket att göra och har inte haft tid med att blogga nu det sista. Men kommer nog blogga lite mer på lovet! Idag så skulle vi ha innebandy match, men vi var så många sjuka, inklusive jag, så den blev inställd. Eller jag är inte sjuk. Utan jag har ont i halsen, o då är det inte bra att spela. Idag så ska jag inte göra något. Eller jag kommer i alla fall ha tråkigt. Önskar att det var sommar o man kunde gå o bada. Men nej nej, istället så är det snö! Jag hatar snö!!! I alla fall, igår hade vi SO-prov. Det var om värld religoner. Det gick la inte så bra antar jag. Är kass på religoner. Imorgon så blire inget då heller. På måndag tror jag att vi har träning, om den inte är inställd för att det är lov, hoppas den är det. Sen på veckan är det la inget då heller. Har namnsdag idag! :D Det är Evelina idag! Grattis ? ;D <3

Dream until your dream comes true, never say never!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0