True Friend*

<-- Märta

Hellu! Idag ska jag till tandläkarn! Inte gilla. Men en så blir det bowling med sötnosen Märta. Kul kul! Har nu fått veta att jag inte kom med i musik profil :'(. Gud! Får la välja det på elevens val. Men hur mycket tid är det? 40 minuter? SKIT! ...............
Men nu får jag skaka av mig det där. Märta kom inte heller in. :(
I alla fall, igår såg jag på film med syrran. Bring it on. Har sett den förut. Måste dra nu. Klockan är halv ett, jag har inte ätit någon frukost o mamma står o lagar mat! Lite tidigt för mat?



Kommentarer
Postat av: enfråndalängen

elevens val är 1 timma och 20 minuter.

eller jag har musik i elevens val nu och de är i 1 timma o 20 minuter!

2011-02-14 @ 15:29:57
Postat av: Evelina Svensson

Okejj, tack (:

2011-02-14 @ 17:46:15
URL: http://svenssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0