Back to december*

Heeeemmmaa igen!<br />Har varit i Thailand så det är därför jag inte har bloggat på ett tag, men nu börjar jag igen. Det var såå mycket som hände i Thailand så orkar inte berätta något typ xP Men vi solade, badade, shoppade, klättrade, fiskade mm. Om ni vill veta något mer så får ni fråga. Jag hade i alla fall väldigt kul! Men jag saknade Petronella &lt;3 Och er alla andra oxå såklart. Jag va med Petronella idag, ÄNTLIGEN! &lt;33 Då spelade vi in denna videon nedan. (:<br />I helgen så var jag på min första innebandy cup! Jag var med på 2 dagar o det var 3. Jag åkte hem från Thailand den första dagen ;D Iaf, vi kom tvåa i B-finalen xP lol<br />Först så stog det 2-2 till båda lagen, sen blev det förlängning, fortfarande 2-2, sen blev det straffar o då förlorade vi med 1 straff, så därför kom vi tvåa i B-finalen. Måste gå nu, men jag ska skriva lite mer i morgon, peace ! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny (:

de går inte o se klippet :(

2011-01-23 @ 18:28:48
Postat av: Evelina Svensson

ne jag vet. Jag var tvungen att ta bort det :/

2011-01-23 @ 19:29:31
URL: http://svenssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0