Butterfly fly away*

Hellu! Ska nu ta o göra lite läxor tills imorgon. SVenska, matte o engelska. Trrööökk! Det är prov/test på svenskan o engelskan. I svenska är det typ substantiv, adjektiv o verb. Oxå är det typ imperfekt, perfekt, infinitiv o supinum o sånna saker... Juste, räkneord oxå! O i engelskan är det typ do, did, done, speak, spoke, spoken, o sånt! Kul! Iaf har nyss varit hos emma o lärt mig baby på piano!! :;DDD As kul!  Men en sak som inte är kul är att jag är förkuld. O jag vet inte hur min röst ska klara av att sjunga på tisdag ;O Mindre än en vecka!!! :OO

Outfits
Igår                                              Idag


Kommentarer
Postat av: Beaa :)

Vem/vilka ska du sjunga för ? :)<3

2011-01-26 @ 20:18:16
URL: http://beatricebroberg.bloggplatsen.se
Postat av: Evelina Svensson

Musik lärarna på dalängen, på den där intervjun ;)<3

2011-01-28 @ 17:47:18
URL: http://svenssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0