21st Century Girl*

Heeejj! I fredags så var det disco. Jag gick med Gabriella Bäst Pasagic. Vi hade en rolig kväll. Jag, emma svensson och elise koskinen vann på danstävlingen. Hahah (; I går så var det vuxenkalas och då fick jag ett "Thomas Sabo" armband och en berlock. Nöjd (: Idag så har jag varit på idrottenshus hela dan! Först kollade jag på min syster när hon spelade match, dom vann. Så nu har dom vunnit sin serie ;) Sen så var det min match, mot skövde. Då förlorade vi :/ som vanlig... Sen så skulle ellen o hennes kompis spela med killarna. Dom förlorade.
Den 23 mars så blire "Justin Bieber: Never Say Never 3D" i skara med Emma Svensson. Sen i november så blire Rihanna med henne!! :dd
Då äre skola imorgon och det känns som lördag. Ses! (: <3
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0