Dag 8 - Favorit semester



Min favorit semester var när vi var i Thailand. Kanske för att jag bara har vrit där och i Danmark... Men det var underbart. Jag har varit där två gånger. Första gången var det år 2009. Det var också första gången jag hade åkt flygplan. Så det var lite läskigt. Andra gången var inte alls länge sen. Det va från 13 december till 6 januari. Så vi firade julafton och nyår där (: Bilden längst upp till höger är från det stället vi firade nyår på. Den bredvid är från poolen på hotellet. Den under poolen är hotellet. Och den bredvid hotellet är från en marknad (:
Vi var där med min familj, farmor & farfar och mormor & morfar. Nästa gång vill jag till USA. Och då ska man åka till många ställen där (: Jag vill också till Frankrike, Paris. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0